tinggalkan jejak anda dibawah!

Thursday 29 April 2010

stall burger serdang raya

assalamualaikum dan salam sejahtera semua. malam ni tiada apa-apa yang menarik selain daripada pegi pasar beli ikan.hehe..sambil-sambil membeli dan belah, ada pulak seekor anak kucing yang berumur lebih kurang dalam darjah 4..kecik lagi, mengiau-ngiau kelaparan. teringat pulak kucing saya yang dirumah tu..kesian..yang dirumah lupa bagi makan, yang dekat pasar ni pun takda benda nak bagi makan sebab apa yang ada cumalah ikan siakap seberat 1 kilogram dan juga udang saiz L.. takkan nak bagi kot..wife saya beli ngam-ngam untuk masak besok ada tetamu kehormat esok.

klik gambar untuk fullsize


oklah, cerita pasal makan...ini ada satu stall jual burger..memang selalu lah saya beli burger dekat sini..dalam banyak-banyak burger dekat seri kembangan ni, burger ni NO 2 paling sedap....daging memang lembut...macam daging burger mcd rasenya..sos pulak ngam-ngam..tak leleh, tak kering sangat..roti pula di penyek-penyek kan bagi mendapatkan roti yang garing didalam dan lembut diluarannya.

sedap-sedap..macam biasa lah range harga burger kat mana-mana pun, start RM2.00 (biasa). kalau spesel RM2.80..ada pulak DOUBLE SPESEL..memang sodap lah....

klik gambar untuk fullsize
kat sini saya siap bagi lokasinya..nak tau kar mana? area ni betul-betul lah dekat sebelah Tol Sunga Besi. mana la tau korang sesat kat sini, lepas tu lapar plak, lepas tu teringin nak makan burger, bolehlah singgah kat kedai ni. betul-betul terletak depan surau...nak tau kenapa burger ni NO. 2 best dekat seri kembangan????
sebabnya yang NO 1 tu burger yang saya jual lah dulu...hehehe..sekian terima kasih..

^BONO^

4 comments:

  1. ces siap buat peta lagi...hak3...rajin update bang..iklan pun boleh tahan banyak

    ReplyDelete
  2. hrumm...teringt zmn2 study dulu...kt PJ sek 8..mmg burger dia fames di klngn studnt kt situ...tk tau la ada lagi ke tak gerai burger tu.. :)

    ReplyDelete
  3. bean : yelah..aku baru lagi belajar menaip ni..baru 2 hari..ko dah 2 tahun..hehe..
    nabilah : hmmm...nak kena cek tu...burger ramlee

    ReplyDelete


ShoutMix chat widget