tinggalkan jejak anda dibawah!

Monday 3 May 2010

hasil yang pertama

assalamualaikum...post pendek untuk lunchtime...hari ni rase bangga pun ada..hahaha..bagi saya memang bangga dan rasa apa yang saya usahakan ni menampakkan hasil...tiba-tiba tergerak hati nak tengok laman web nuffnang...tiba-tiba ternampak skrin ini : -
mula-mula macam kelakar jer..tapi selepas itu barulah saya sedar yang saya perlu berusaha lagi jika mahu mencapai kejayaan..macam motto sekolah rendah dulu ' usaha pasti jaya ' ....kena belajar banyak lagi pasal blogging ni....belajar cara penulisan..macam-macam lah...walaupun hanya beberapa sen, tapi okaylah..syukur alhamdulillah...okay-okay...masa untuk sambung kerja semula...mengadap web jer..sebab memang kerja saya macam tu..huhu.bye-bye dan assalamualaikum....

3 comments:

  1. wah...dah ada hasil...next week mesti naik punyalah...jangan takut

    ReplyDelete
  2. apsal kuar nuffnang jer??mane iklan dia?

    ReplyDelete
  3. kita takkan selalu dapat iklan kecuali kalau dapat buffered earning sebab blogger semakin ramai...nak dapat buffered kena cari traffik...so rajin2lah blogwalking

    ReplyDelete


ShoutMix chat widget