tinggalkan jejak anda dibawah!

Friday 21 May 2010

kanak-kanak riang


CNV000032
inilah kakak kembar saya bersama anaknya..

assalamualaikum semua..batuk masih lagi tak berenti..seksa-seksa..tapi kerja tetap kerja..so, siapakah orang yang berada diatas tadi? dia adalah kakak kembar susuan saya.hehe..inilah kakak saya..disebabkan saya ni menyusu dengan orang lain, maka dengan secara automatiknya adik beradik saya menjadi ramai..syukur alhamdulillah..dari situ lah mungkin saya dapat minat fotografi ni kerana kakak saya yang ini adalah bekas editor akhbar tempatan..bangga-bangga..

so topik kita untuk hari ini adalah 'kanak-kanak riang'..saya ni memanglah agak pendiam, tapi kadang-kadang tak faham kenapalah kanak-kanak suka sangat ikut saya..hehe..time macam ni lah peluang saya untuk melayan karenah kanak-kanak dan kanak-kanak melayan karenah saya..


kIDS
aiman namanya..dan bouncernya bernama sapeni..bukan sapa ni..SAPENI


kIDS

baby girl yang baru lepas nangis..kesian dia..
 

kIDS

aci yang chubby...untuk pengetahuan semua, time ni adalah family day yang dianjurkan oleh kawasan kejiranan pak mentua saya.sebab tu berbilang kaum dan 1Malaysia. family day ini telah pun berlangsung di port dickson dan saya hampir-hampir memenangi pertandingan masukkan benang dalam jarum..hampir-hampir.isk isk isk..

kIDS

apa masalah aiman ni?

kIDS
baca doa makan....

kIDS
kesian kat dia..tak dapat masuk pertandingan mewarna..

kIDS

jeritan batinku....time ni bukan di family day..ini adalah nurlisa yer..

kIDS
lisa oh lisa..pak su ajar buat PEACE...macam ni...

 baru betulllll....

kIDS
nurlisa anda mak su@teacher ira..huhu

kIDS
pose berlagak...

kIDS
sengal-sengal otot

kIDS
heloo.???

kIDS
 taufik yang pemalu...

kamera : Zenit 122K
film : Samsung Color (Negatif)
developed di : Kedai Foto Mega (Desa Setapak)



1 comment:


ShoutMix chat widget