tinggalkan jejak anda dibawah!

Saturday 8 May 2010

nama saya nurlisa

hi sume....nama saya lisa..nama penuh saya nurlisa binti azman..saya tinggal di bandar seri putra bangi..tapi saya selalu tidur dekat rumah nenek..rumah nenek dekat belakang jer..hari-hari saya pegi rumah nenek..saya berumur 4 tahun..saya baru je sambut harijadi saya haritu..haritu masa hari rabu..saya suruh paksu saya beli hadiah.lepas tu suruh mama pun beli hadiah..uncle dengan auntie pun kena beli hadiah...hehe..masa harijadi tu lisa nak ajak kawan-kawan lisa..fatini,adik fatini,danish,dengan adik danish..lagi lisa nak ajak nenek, ajak auntie dengan uncle..ajak paksu dengan maksu..lagi nak ajak angah..semua kena datang tau..

lisa dengan maksu...
erm..masa harijadi haritu, fatini dengan adik fatini dengan danish dengan adik danish tak datang pun..sebab malam..hujan turun..tapi yang lain semua bawak hadiah..tapi ringan jer hadiah-hadiah tu...lisa ingatkan berat..maksu dengan paksu datang lambat..tak dapat tengok lisa tiup lilin..hadiah paksu hadiah paling ringan..naktau tak paksu bagi ape??hehe..paksu bagi topi kertas besday..dengan mainan tiup-tiup..best-best..adik pi pun main sekali...tapi adik pi punya sekejap je rosak sebab dia makan mainan yang tiup-tiup tu..uncle dengan auntie pulak bagi kertas conteng dengan mainan sambung-sambung..best jugak...hehe...last sekali yang maksu bagi..maksu bagi baju gaun kaler pink..cantek..tapi lisa malu la nak pakai..ramai orang..hehe..semua happy masa harijadi lisa..rugi tak ikut...itu saja lisa nak cakap..bye-bye..hehe

lisa dengan paksu..paksu masam la..hehehe..hidung kembang..
nak tengok lagi ke gambar lisa? cuba pergi dekat www.flickr.com/photos/the_biskut

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget